Париж робить кроки, щоб забезпечити, щоб його міські вулиці не захаращені дискримінаційними зображеннями. У вівторок, Рада Парижа, Асамблея, яка керує містом, проголосували на користь нового зовнішнього рекламного контракту. У рамках договору, рекламна компанія, що розповсюджує на відкритому повітрі, JCDECAUX, заборонено розміщувати будь-які сексисті або інше дискримінаційну рекламу в місті.
Бізнес-інсайдер повідомляє, що договір, який діє в листопаді, забороняє тривалий список дискримінаційних рекламних практик. JCDECAUX не може поширювати вміст реклами, який включає сексистські стереотипи, вікові зображення, гомофобні зображення, релігійна дискримінація, етнічна дискримінація, дискримінація, заснована на національності, "зображення, які негативно впливають на людську гідність," або "будь-які принизливі, дегуманізація, або образливі уявлення жінок і чоловіків."
За словами Анни Хідалго, мера Парижа, договір випливає з позитивним прикладом інших європейських міст, таких як Лондон та Женева, які вже брали аналогічні кроки, щоб призвести до рівня дискримінаційної реклами на загальному вигляді. У прес-релізі Hidalgo сказав, "Після Лондона та Женеви, який вже поставив подібні заходи, Париж показує шлях, приймаючи всі можливі дії, щоб запобігти розподілу та просування зображень, що погіршуються до певних категорій громадян."
Зміна приходить після недавньої суперечки оголошення в Парижі. Цей березень французький модний будинок Сен-Лоран отримав понад 50 скарг на те, як їхні останні оголошення зображені жінками.
На щастя, інші компанії починають відображати різноманітні тіла та досвід у своїх оголошеннях. це&# x27;. Оскільки більше компаній починають відображати різноманітні тіла та досвід у своїх оголошеннях, це&# x27;. Якщо сексистські та дискримінаційні оголошення не мають&# x27; t дозволяється на відкритому повітрі в Парижі, сподіваюся, що менше компаній створить ці види оголошень взагалі.